STARLING zoekt - boekingsverantwoordelijke (m/v)

STARLING is

Een reisorganisatie die sinds 2014 vanuit Gent in heel de wereld reizen organiseert. Niet zomaar reizen, wel fenomenale natuurreizen en adembenemende fotografiereizen. We reizen met kleine groepjes en topgidsen naar de mooiste locaties.

We gaan soms met onze reizigers letterlijk op zoek naar een bepaalde diersoort (zoals het sneeuwluipaard in India of de paradijsvogels in Papoea). Andere reizen draaien puur om genieten van natuurbeleving.

Voor de fotografiereizen gaan onze (veelal) professionele fotografiegidsen tot het uiterste om onze deelnemers met prachtige beelden (en onvergetelijke herinneringen) naar huis te laten gaan. Ons team telt intussen 40 gidsen en 4 vaste medewerkers.

Maar genoeg over ons. Over naar jou!

 

Jij bent

  • een administratieve, organisatorische 'duizendpoot' met een commerciële toets
  • man/vrouw met een pro-actieve ingesteldheid en een gezonde portie verantwoordelijkheidsgevoel
  • een durver: je taalbeheersing is dan misschien niet tot in de puntjes perfect, je communiceert wél zonder schroom in het Nederlands, Engels en Frans met hotels en gasthuizen, zowel geschreven als gesproken.
  • iemand met zin voor precisie, die het een leuke uitdaging vindt om structuur te creëren en prioriteiten te leggen.
  • je bent vertrouwd met computerwerk en typvaardig (mailen, word, excell,...)
  • Je bent klantvriendelijk ingesteld en hebt steeds de reflex om vanuit het beste belang van de klant te denken en zo ook te zorgen voor de allerbeste service. 
  • STARLING bestaat nog niet zo lang, dus we zoeken iemand die actief durft meedenken en suggesties aanreikt voor meer efficiëntie achter de schermen. Er is zeker nog heel wat verbetering mogelijk.
  • ervaring in de reissector is een pluspunt maar geen vereiste
  • affectie met natuur en/of fotografie is een pluspunt maar zeker geen vereiste

 

Waarom hebben we je nodig?

  • STARLING groeit en komt handen tekort...
  • Billy en Johannes moeten zich meer toespitsen op het construeren van de reizen terwijl Mieke haar handen vol heeft met alle boekhouding en betalingen.
  • Jij bent daarom nodig als centrale schakel tussen Billy/Johannes en Mieke: de volledige, feilloze logistieke organisatie van de reizen is waar jij garant voor zal staan en je behandelt ook de inschrijvingen!
  • Concreet: boeken en opvolgen van (de meest voordelige en verantwoorde) vluchten, huurwagens, accommodatie, lokale gidsen,.. via e-mail en telefoon, plus alle ditjes en datjes die daarbij komen kijken. Aangezien je pro-actief bent, houd je daarbij rekening met potentiële problemen, zoals stakingen, stormen, vertragingen, etc. Daarnaast moet je ook rekening houden met bijzondere wensen van deelnemers zoals éénpersoonskamers, extra ruimte in het vliegtuig, dieeteisen, etc. De logistiek van de reizen brengt je in één dag tijd van de Ardennen naar Namibië, de Galapagos en Finland. Variatie gegarandeerd!

 

Wat hebben we ervoor over om jou te strikken?

  • een voltijds contract van onbepaalde duur, bij voorkeur te starten vanaf 14 januari 2019
  • een loon volgens correcte schaal, afhankelijk van jouw anciënniteit
  • elke maand een extra onder de vorm van maaltijdcheques
  • stressloze weekavonden en weekends – je werkt namelijk een heerlijke ‘nine to five’!
  • een stijlvolle werkplek vlakbij station Gent-Dampoort met degelijk meubilair, die we delen met andere fijne mensen.
  • onze dagelijkse flauwe mopjes, voor jou geserveerd op een bedje van werkijver en gedresseerd met een chutney van ernst!

 

Laat ons weten dat je de job wil

Stuur een motivatiemail en CV naar info@starlingreizen.be. Doe dat ten laatste op 06/12/2018.

 

Wat gebeurt er daarna?

We selecteren eerst een aantal kandidaten op basis van wat we lezen in de motivatiebrieven. Daarna volgt een gespreksronde, waarna we een keuze maken.

 

En dáárna?

Je kan rekenen op een marktconform loon en extra voordelen (bv. maaltijdcheques)

Je werkt op het kantoor van STARLING in Gent, vlakbij het station van Gent-Dampoort. Je werkt liefst fulltime (4/5 kan ook).

Je kan starten vanaf 14/01/2019.